Friday, July 8, 2011

Nombor Ahli & Kad Ahli ASTRA..

Kepada Ahli ASTRA & Ahli Bersekutu ASTRA Wilayah Tengah (AWT) yg telah menghantar permohonan sebelum bulan April 2011 tetapi masih belum mendapat Nombor Ahli & Kad Ahli. Anda diminta supaya dapat menghubungi mana2 AJK AWT bagi tindakan kami selanjutnya.

Anda juga boleh membuat aduan ini melalui email (astra.tengah@gmail.com) dengan menyatakan:
1. Nama Penuh, Alamat, H/Phone & Callsign.
2. Tarikh hantar Permohonan, Jumlah Bayaran & Resit Bayaran.
3. Nama AJK yg telah menerima Permohonan anda tersebut.

Sila ambil perhatian permohonan yg dihantar melalui AWT sahaja yg dapat kami ambil tindakan. Bagi permohonan yg dihantar terus atau bukan melalui AJK AWT pula, kami hanya akan kumpul rekod ini & akan memajukannya ke ASTRA Pusat.

Diharap semua ahli ASTRA dapat menyampaikan pesanan ini kepada rakan2 yg berkenaan.
Bagi melancarkan lagi pengurusan keahlian AWT & kebajikan kita semua, semua ahli AWT diminta membantu kami utk mengemaskini data keahlian anda. Kepada yg belum pernah kemaskini data, anda boleh lakukannya melalui Links:

Akhir sekali AJK AWT bermohon kepada ahli2 ASTRA supaya dapat membuat Pembaharuan Keahlian bagi kebaikan kita semua & dengan ini akan memudahkan proses pengedaran Perlembagaan ASTRA (format handbook) kepada ahli2 ASTRA oleh ASTRA Pusat tidak berapa lama lagi.

73, 9W2JSM (Penolong Setiausaha AWT).

No comments:

Kod Etika Ahli Radio Amator

Penafian: Pihak Astra Wilayah Tengah tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh pengguna-pengguna yang melawat laman blog ini. Semua maklumat yang dipaparkan tidak mengambarkan pendirian ASTRA Pusat dan tidak menganggu mana-mana pihak. Semua maklumat adalah benar melainkan yang tidak benar sahaja.

Hakcipta Terpelihara © 2011 Astra Wilayah Tengah.

Best View: Mozila Firefox ver 3.0.5 above and Internet Explorer 6 and above

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...