Sunday, June 26, 2011

Ucapan Terima Kasih Mega Eyeball Terbuka 2011/1..


Alhamdulillah, dipanjatkan kesyukuran ke hadrat Allah SWT kerana dengan izin serta limpah kurnia-Nya maka kita dapat dipertemukan pada Majlis Mega Eyeball Terbuka anjuran ASTRA Wilayah Tengah (AWT) yg telah berlangsung pada malam tadi (25-Jun-11).

AWT mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua rakan2 Ham yang telah berkesudian hadir & sambutan yg telah diberikan pada majlis tersebut.
AWT turut mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan2 dari 9M4CKL diwakili oleh 9W2LLH & rakan2nya, Rakan2 dari Astra Johor & Jasra diwakili oleh 9W2JJX, Rakan2 dari Nesrac diwakili oleh 9W2BDL & rakan2nya, Rakan2 Melaka diwakili oleh 9M2TRX & rakan2nya. Tidak lupa juga kepada rakan2 Cormmercial Club (SCS Communication & Event, G14, Pradas dan SD).

Akhir sekali AWT merakamkan tahniah kepada rakan2 yg telah memohon menjadi ahli & membuat memperbaharuan keahlian ASTRA serta penghargaan kepada yg telah sudi menyumbangkan Hamper/Hadiah untuk memeriahkan lagi Cabutan Bertuah.
Statistik Mega Eyeball 2011/1:
Jumlah Kehadiran = 180 orang.
Jumlah Hadiah/Hamper = 38.

Semoga kita dapat berjumpa lagi di Mega Eyeball yg akan datang.
73, 9W2JSM (J.Sham)..

No comments:

Kod Etika Ahli Radio Amator

Penafian: Pihak Astra Wilayah Tengah tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh pengguna-pengguna yang melawat laman blog ini. Semua maklumat yang dipaparkan tidak mengambarkan pendirian ASTRA Pusat dan tidak menganggu mana-mana pihak. Semua maklumat adalah benar melainkan yang tidak benar sahaja.

Hakcipta Terpelihara © 2011 Astra Wilayah Tengah.

Best View: Mozila Firefox ver 3.0.5 above and Internet Explorer 6 and above

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...