Thursday, April 26, 2012

TAKLIMAT BERSAMA JKM WP KUALA LUMPUR BERKENAAN PERANAN RADIO 2 HALA:-

Ahlamdullilah "Persatuan Radio Amator Melayu Utara Semenanjung Malaysia (ASTRA)" telah dapat peluang bagi memperkenalkan Peranan Radio 2 Hala kepada Jabatan Kebajikan Masyarakat Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur di Grand Season Hotel, tingkat 9.

Turut hadir Presiden Astra 9W2DBT Dato' Bahari berserta rombongan, Pengarah JKM Perlis, Komuniti Astra Negeri Selangor, Komuniti Astra Johor yg menerangkan peranan utama penggunaan radio 2 hala dimasa kini. Pengarah JKM Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur Pn. Noormah bt. Dato' Abdul Rauf serta Tim. Pengaarah En. Rosman Khan bin Zainul Abidin Khan serta kakitangan JKM telah diberikan peneranagan seara terperinci penggunaan radio 2 hala ini.

Moga perhubungan dikedua-dua pihak dapat berkerjasama dalam satu kumpulan.



No comments:

Kod Etika Ahli Radio Amator

Penafian: Pihak Astra Wilayah Tengah tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh pengguna-pengguna yang melawat laman blog ini. Semua maklumat yang dipaparkan tidak mengambarkan pendirian ASTRA Pusat dan tidak menganggu mana-mana pihak. Semua maklumat adalah benar melainkan yang tidak benar sahaja.

Hakcipta Terpelihara © 2011 Astra Wilayah Tengah.

Best View: Mozila Firefox ver 3.0.5 above and Internet Explorer 6 and above

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...