Monday, May 16, 2011

UCAPAN TERIMA KASIH

Eyeball Bersama Rakan Orari Di Tasik Titiwangsa (15-Mei-2011, 10pm)

9W2DJM (Pak Din) & 9W2JSM (Jsham)

Kunjungan Rakan Orari

Assalamu’alaikum warahmatullah wabarakatuh,
ASTRA Wilayah Tengah (AWT) ingin mengungkapkan rasa syukur ke hadirat Allah SWT, dan mengucapkan terima kasih yang tak terhingga atas segala sambutan dan sokongan yang telah diberikan oleh ahli-ahli ASTRA semua sempena HAMFEST 2011 yang telah diadakan di Menara KL pada 14&15-Mei-2011 yang lalu.

Ada yg datang dari jauh semata2 untuk bersalaman dengan rakan2 semua demi mengeratkan lagi Ukhwah sesama kita.
Pelbagai aktiviti telah dijalankan disekitar tapak Festival. Antara yg telah dapat dijalankan yang melibatkan AWT adalah Kelas RAE, DXing, Fox Hunting, 2M Net Special Event, Mega Eyeball, Semakan Keahlian ASTRA, Kemaskini Data Keahlian AWT, Pengambilan Kad Ahli yg telah siap, Pesanan Baju Rasmi AWT, Survey Tentang Khairat Kematian untuk AWT, Menerima Aduan / Cadangan Ahli ASTRA.
Kepada yang tidak berkesempatan menghadirkan diri diharap dapat bersabar & semoga kita dapat berjumpa lagi di majlis Mega Eyeball yang lain pula.

ASTRA Wilayah Tengah (AWT) mewakili ASTRA Pusat merakamkan penghargaan kepada pihak penganjur HAMFEST 2011, JASRA, KRAMAT, MARES, MARTS dan PEMANCAR kerana membantu kami yang buat pertama kali membuka meja di HAMFEST Malaysia.

Tidak lupa juga penghargaan kepada 9M2GTR, abg Faizal & 9M2AGC, abg Azlan diatas bantuan & tunjuk ajar yang telah diberikan semasa membimbing Kelas RAE yang telah dihadiri seramai 29 orang Peserta yang bakal menduduki RAE pada bulan Jun nanti.

AWT turut mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua Jawatankuasa AWT, Ahli ASTRA, 9W2JJX (Pengawal Rangkaian, 2M Net), 9W2FYI, 9W2BHL, 9W2CEH, 9W2ZZV, 9W2YUP, 9W2ROB, 9W2INS, 9W2BMY,9W2BIZ & SWLYusri yg telah turut sama memberikan bantuan & kerjasama.

Semoga jasa baik anda semua dibalas Allah dengan keberkatan.

Wassalam..

No comments:

Kod Etika Ahli Radio Amator

Penafian: Pihak Astra Wilayah Tengah tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh pengguna-pengguna yang melawat laman blog ini. Semua maklumat yang dipaparkan tidak mengambarkan pendirian ASTRA Pusat dan tidak menganggu mana-mana pihak. Semua maklumat adalah benar melainkan yang tidak benar sahaja.

Hakcipta Terpelihara © 2011 Astra Wilayah Tengah.

Best View: Mozila Firefox ver 3.0.5 above and Internet Explorer 6 and above

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...